Menu
Koszyk

Zwroty i reklamacje

Gwarancja i serwis

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z nami pocztą elektroniczną na adres sklep@orszak.org lub tradycyjną na adres:

ORSZAK TRZECH KRÓLI - FUNDACJA
Bysławska 84
04-993 Warszawa
tel. 512791165

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji


Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 512791165.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.


Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
    Możesz również skorzystać z naszego formularza reklamacji znajdującego się pod adresem: https://takimarket.pl/reklamacja.html

  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.


Jeżeli w otrzymanej paczce brakuje części produktów prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Skorzystaj z naszego formularza reklamacji znajdującego się pod adresem: https://takimarket.pl/reklamacja.html, w którym jako powód reklamacji zaznacz "produkt niezgodny z zamówieniem", wypełnij także inne wymagane pola. W opisie reklamacji napisz, czy chcesz abyśmy dosłali brakujący/e produkt(y), czy wolisz zwrot pieniędzy (podaj wtedy również nr konta do zwrotu pieniędzy - w zależności od podjętej przez sklep decyzji).

  2. W ciągu 14 dni od zgłoszenia poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie brakującego produktu (na nasz koszt) lub zwrot pieniędzy (w przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę).

  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji w ciągu 14 dni od zgłoszenia.


W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: zamowienia@takimarket.pl lub telefonicznie: 512791165. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

Prawo odstąpienia od umowy

Masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Pamiętaj jednak, że towar nie może posiadać śladów użytkowania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji w terminie 30 dni od dnia, w którym Ty lub osoba trzecia, inna niż przewoźnik, i wskazana przez Ciebie fizycznie otrzymałeś/otrzymała zakupiony towar. Za jednoznaczne oświadczenie uznajemy zarejestrowanie zwrotu na naszej stronie zwrotu zakupów (taką formę rekomendujemy). Jeśli wolisz, możesz przesłać oświadczenie o odstąpieniu pocztą elektroniczną na adres sklep@orszak.org lub tradycyjną na adres:

ORSZAK TRZECH KRÓLI - FUNDACJA
Bysławska 84
04-993 Warszawa
tel. 512791165

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu w wypadkach określonych szczegółowo w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.


Zwrotu możesz dokonać na trzy sposoby:

  1. Poprzez formularz na naszej stronie dostępnej pod adresem https://takimarket.pl/zwrot.html.

  2. Poprzez używany przez nas system furgonetka.pl umożliwiający zgłoszenie zwrotu i nadanie paczki kurierem na Twój koszt, dostępny pod adresem https://furgonetka.pl/zwroty/fe9a0a6a-7dff-40c4-9566-f6ff6ba2e3b3.

  3. Przesyłając do nas pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktów, datę zawarcia umowy sprzedaży, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.

    1. Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu/ów poprzez system furgonetka.pl:

      1. Podajesz adres e-mail użyty do zamówienia.
        Musisz wyrazić zgodę na założenie konta na furgonetka.pl

      2. Wybierasz produkty do zwrotu.
        Jeśli chcesz zwrócić wszystkie produkty lub tylko niektóre z nich, masz na to 30 dni.
        Możesz zwrócić produkty z różnych zamówień, złożonych w przeciągu 30 dni przed zgłoszeniem zwrotu. Zapakuj je w jedną paczkę.

      3. <Określasz szczegóły przesyłki.
        Pakujesz produkty do paczki, wybierasz opcję dostawy i opłacasz przesyłkę zwrotną.

      4. Drukujesz etykietę i naklejasz ją na paczkę.

      5. Odsyłasz paczkę.
        Przekazujesz przesyłkę zwrotną kurierowi lub zanosisz ją do wybranego punktu nadania.

      6. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań w ciągu 14 dni otrzymujesz zwrot pieniędzy, o czym zostaniesz poinformowany mailowo.
        W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.


Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.


    1. Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu/ów poprzez formularz sklepu:

      1. Przesyłasz formularz zwrotu.
        Podaj przynajmniej wymagane dane.
        Jeśli jesteś zalogowany, to możesz z Historii zamówień wybrać zamówienie/a do zwrotu lub produkty.
        Po zalogowaniu dane kontaktowe zostaną automatycznie wypełnione. Sprawdź, czy są aktualne.

      2. Pakujesz i odsyłasz produkty w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.

      3. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.


  1. Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu/ów przesyłając do nas oświadczenie:

    1. Piszesz oświadczenie, w którym zawierasz chęć zwrotu produktów, datę zawarcia umowy sprzedaży, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.

    2. Oświadczenie przesyłasz na adres e-mail: sklep@orszak.org lub dołączasz do paczki ze zwracanymi produktami

    3. Pakujesz produkty i wysyłasz na nasz adres:

      ORSZAK TRZECH KRÓLI - FUNDACJA
      Bysławska 84
      04-993 Warszawa
      tel. 512791165

    4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań w ciągu 14 dni otrzymujesz zwrot pieniędzy, o czym zostaniesz poinformowany mailowo.
      W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.


Zwrot pieniędzy

W przypadku odstąpienia od umowy, zwrócimy Ci kwotę zapłaconą za towar oraz koszt dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w naszym sklepie), w terminie 14 dni, w którym otrzymaliśmy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Zastrzegamy sobie możliwość wstrzymania się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwracanych towarów lub dostarczenia dowodu ich odesłania.
Jeśli wybierzesz zwrot za pośrednictwem naszej strony do zwrotu zakupów, dowodem potwierdzającym odesłanie zwracanych towarów będzie status przesyłki zwrotnej, który otrzymamy automatycznie po zgłoszeniu zwrotu.

Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jak w pierwotnej transakcji, chyba że wyrazisz zgodę na inne rozwiązanie.
Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych produktów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów. Zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia względem Konsumenta z tego tytułu odszkodowania, w zakresie w jakim zezwalają na to obowiązujące przepisy prawa.

Zwrot towaru

Zwracane przedmioty należy odesłać lub przekazać do naszego sklepu niezwłocznie, a w każdym razie nie później, niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Termin uznajemy za zachowany, jeżeli rzecz zostanie odesłana przed upływem terminu 14 dni.

Koszt odesłania towaru do naszego sklepu ponosi osoba zwracająca.

Zwracane przedmioty należy odesłać na adres:

ORSZAK TRZECH KRÓLI - FUNDACJA
Bysławska 84
04-993 Warszawa
tel. 512791165